Nyhetsbrev

Hold deg oppdatert om smått og stort som opptar oss i Posisjon

Se våre retningslinjer for personvern
Trenger du hjelp til å finne riktig retning?
Ta kontakt

Merkevareplattform / Film / Annonsering

Grønt Hjerte

Merkevare og strategi
Digitale annonser
Nyhetsbrev
Landingssider
Film

Forestill deg et samfunn der bygningene ikke bare bruker, men også produserer
sin egen energi og deler den med andre bygg i samme område. Dette er ambisjonen til Grønt Hjerte AS, et initiativ startet av Trøndelag Fylkeskommune.

Vi er stolte av samarbeidet vi har med Grønt Hjerte for å styrke deres posisjon i Trøndelag. Med Grønt Hjerte går Trøndelag fylkeskommune aktivt inn for å gjøre fylkeskommunens bygningsmasse energieffektiv. Trøndelag fylkeskommune en av fylkets største eiendomsaktører, med mer enn 500 000 m2 bygningsmasse, og Grønt Hjerte sitt klare formål er å utnytte potensialet for høsting, lagring, produksjon og distribusjon av fornybar energi i fylkets bygningsmasse.

Utvikling av merkevareplattform har gitt Grønt Hjerte en solid plattform til utvikling av videre strategi. Vi har hele tiden jobbe med å skape kjennskap til og kunnskap om Grønt Hjerte, hos de respektive målgruppene. Vårt mål har vært å styrke Grønt Hjerte sin posisjon i markedet, samt sikre at Grønt Hjerte er i kontinuerlig dialog med sitt publikum- fylket, kommune og private aktører innen eiendom.

I tillegg har vi gjennomført en digital kampanje sammen med Octi som har nådd ut til et bredt spekter av mennesker, og som har bidratt til å øke bevisstheten, forståelsen og ikke minst interessen for Grønt Hjerte og selskapets ambisjoner. Ved å akselerere overgangen til fornybar energi i bygg bidrar Grønt Hjerte til en mer bærekraftig fremtid i Trøndelag, og vi er stolte over å bidra til dette gjennom tett samarbeid.

Hold deg oppdatert om smått og stort som opptar oss i Posisjon