Hold deg oppdatert om smått og stort som opptar oss i Posisjon
Merkevareplattform / Film / Annonsering
Merkevare og strategi
Digitale annonser
Nyhetsbrev
Landingssider
Film
Forestill deg et samfunn der bygningene ikke bare bruker, men også produserer
sin egen energi og deler den med andre bygg i samme område. Dette er ambisjonen til Grønt Hjerte AS, et initiativ startet av Trøndelag Fylkeskommune.
Vi er stolte av samarbeidet vi har med Grønt Hjerte for å styrke deres posisjon i Trøndelag. Med Grønt Hjerte går Trøndelag fylkeskommune aktivt inn for å gjøre fylkeskommunens bygningsmasse energieffektiv. Trøndelag fylkeskommune en av fylkets største eiendomsaktører, med mer enn 500 000 m2 bygningsmasse, og Grønt Hjerte sitt klare formål er å utnytte potensialet for høsting, lagring, produksjon og distribusjon av fornybar energi i fylkets bygningsmasse.
Utvikling av merkevareplattform har gitt Grønt Hjerte en solid plattform til utvikling av videre strategi. Vi har hele tiden jobbe med å skape kjennskap til og kunnskap om Grønt Hjerte, hos de respektive målgruppene. Vårt mål har vært å styrke Grønt Hjerte sin posisjon i markedet, samt sikre at Grønt Hjerte er i kontinuerlig dialog med sitt publikum- fylket, kommune og private aktører innen eiendom.
I tillegg har vi gjennomført en digital kampanje sammen med Octi som har nådd ut til et bredt spekter av mennesker, og som har bidratt til å øke bevisstheten, forståelsen og ikke minst interessen for Grønt Hjerte og selskapets ambisjoner. Ved å akselerere overgangen til fornybar energi i bygg bidrar Grønt Hjerte til en mer bærekraftig fremtid i Trøndelag, og vi er stolte over å bidra til dette gjennom tett samarbeid.