Hold deg oppdatert om smått og stort som opptar oss i Posisjon
Mange bedrifter kjenner på en litt usikker fremtid. Prisvekst, renteøkninger og dårlige utsikter internasjonalt gjør at mange strammer til driften. Det kan være fristende å krympe på markedsbudsjettet, men da kan man også risikere å spare seg til dårlig bunnlinje. Slik bygger du en sterk merkevare
Med god innsikt er vi bedre rustet til å treffe tiltak som gir uttelling.
Vår klare anbefaling å få fakta på bordet. For eksempel gjennom en kundeundersøkelse. Her kan vi inkludere spørsmålsstillinger som:
Posisjonering er kjernen i det vil leverer, det ligger i navnet vårt. Vi bruker flere ulike metoder for å skaffe innsikt fra spørreundersøkelser sendt til mange, til én til én dybdeintervju. Vi har hjulpet en rekke bedrifter og kan også bistå deg. Les om Lillerønning – fra ord til handling
Lyst til å vite mer om hvordan vi gi deg og din bedrift nyttig ledelsesinformasjon?
hw@posisjon.no / 950 38 500
Nedenfor ser du to tidligere nyhetssaker vi tror du kanskje vi like, ta en titt da vel.